TOPlist

Ubytování Vyškov.
Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3Klientská sekce pro registrované zákazníkyVážení zákazníci, novinkou e-shopu je spuštěná "klientská sekce" pro registrované zákazníky. Zde...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

KONTAKT

shop@rcplace.cz
V případě jakékoliv otázky nás neváhejte
kontaktovat e-mailem

Obchodní podmínky » Obchodní podmínky

I. Obecné ustanovení

1. Zákazník je povinen před započetím nákupu seznámit se s tímto nákupním řádem, dodacími a reklamačními podmínkami.

2.  V případě potřeby (potvrzení objednávky a pod.) je zákazník kontaktován elektronickou poštou, nebo telefonem.

3. Zákazník má právo bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů po jeho obdržení a požadovat zpět peníze nebo jiné zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozené, poštovné hradí zákazník. Tímto ustanovením není nijak dotčeno právo na reklamaci.

4. Objednávky, které jsou v realizaci, jsou v oboustranně závazném poměru mezi prodávajícím/dodavatelem a kupujícím/zákazníkem. Zákazník nemůže objednávku po jejím zavedení dodatečně libovolně stornovat a odstoupit tak od smlouvy o nákupu zboží. Může tak učinit - např. v případě, že se zmýlí ve specifikaci objednávky. V tomto případě doporučujeme, aby nás kupující o svém záměru změnit objednávku, popř. ji stornovat, informoval předem - nejlépe e-mailem.

5.  Objednávku můžete stornovat do max. 12 hod. od objednání e-mailem.

6.  K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

7.  Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.



II. Platba za zboží a dodání

1. Zboží je dodáno zákazníkovi dopravcem a to formou balíku.
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující možnosti:

1. Česká pošta - balík do ruky (dříve obchodní balík)
Přepravní služba, která zboží doručí až k Vám domů. Pokud nebudete doma zastiženi, můžete
si balíček vyzvednout na Vaší poště. (dodání obvykle 1-2 pracovní dny ode dne odeslání zásilky)
2. Česká pošta - obyčejný balík
Přepravní služba, která zboží doručí až k Vám domů. Pokud nebudete doma zastiženi, můžete
si balíček vyzvednout na Vaší poště. (dodání obvykle 3-5 pracovních dnů ode dne odeslání zásilky)

2. V současné době doručujeme zboží na území České a Slovenské republiky.

3. Zboží je placeno při převzetí dobírkou nebo převodem z účtu.

Pokud zvolíte jako způsob platby "platba předem na účet", budeme Vás kontaktovat e-mailem po kontrole objednávky a zašleme Vám platební informace. Zásilka bude odeslána po připsání částky na náš účet přepravní službou na adresu uvedenou v registračních údajích.

4. V případě objednávky nad 12.000,- CZK vyžadujeme platbu zálohovou fakturou (buď úhradou celé částky na náš bankovní účet, nebo pouze 50 procent z koncové ceny objednávky). Zákazník má sám možnost se rozhodnout, zda si bude přát zboží v tomto případě uhradit v plné výši jednorázovým příkazem, a nebo pouze jeho poměrnou část zálohovou fakturou ve výši 50 procent z koncové ceny objednávky. V případě zálohy ve výši 50% je zbylá částka vybrána formou dobírky při doručení zásilky přepravcem.

5. V převážné většině případů je zboží odesláno během 5ti pracovních dnů. V případě objednání problematického zboží může dojít k prodloužení lhůty. Pokud není objednávka odeslána do 10 pracovních dnů je zákazník kontaktován a jsou mu nabídnuty další možnosti postupu (storno a vrácení peněz, změna objednávky, prodloužení expediční lhůty). Toto neplatí v případě objednání "zboží na objednávku", kde je deklarovaná dostupnost 3-4 týdny.

Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.

6. Za případné nedostatky v poskytovaných službách České pošty a případných jiných dopravců neneseme zodpovědnost.

7. Pokud bude balík při dodávce poškozen, je zákazník povinen od pracovníka České pošty, případně PPL žádat potvrzení o této skutečnosti a při zjištění závady nás neprodleně informovat. Balíky jsou samozřejmě pojištěny v odpovídající výši.


III. Právo vrácení zboží bez udání důvodu

1. Zákazník má právo v souladu s občanským zákoníkem v případě jakékoli nespokojenosti se zaslaným zboží toto zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží.


2. Toto právo má zákazník ve lhůtě 14 dnů po obdržení (převzetí) zboží.

3. Vrácením se rozumí předání zboží dopravci nebo přímo zasílateli. Náklady na poštovné hradí zákazník. Peníze za zboží budou zákazníkovi vráceny složenkou nebo převodem na jeho účet a to nejpozději do 14ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Vrácené zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaté a budou vám vráceny zpět.

4. Zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodu. V tom případě musí být vrácené zboží nepoužité, nepoškozené, čisté. V případě zjištěných nedostatků bude pořízena foto dokumentace a bude uplatněno ustanovení o odpovědnosti za škodu.

5. Rozhodnutí o odstoupení od koupě je nutné oznámit do 14 dní písemnou formou, případně e-mailem. V tomto případě vždy uveďte:

„V souladu s občanským zákoníkem odstupuji od kupní smlouvy..."

  • Číslo a datum objednávky
  • Název zboží, případně i katalogové číslo
  • Přesné datum, kdy vám bylo zboží doručeno
  • Číslo bankovního účtu, nebo adresu, kam Vám má být vrácena uhrazená částka
  • Osobní údaje včetně adresy


IV. Reklamace

1. Záruční podmínky jsou závislé na druhu a sortimentu zboží.

2. V případě reklamace nás prosím informujte na email: shop@rcplace.cz

3. Reklamované zboží odešlete na adresu provozovatele:
Petr Rathouský, U Vinohradské nemocnice 2256/4, 130 00 Praha 3, CZ

4. Vaše reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů po obdržení zboží. K reklamovanému zboží vždy přiložte popis závady.

5. Náklady na zaslání zboží nese zákazník. Reklamované zboží v žádném případě neposílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaté a budou vám vráceny zpět.

Nepřevzetí zásilky zákazníkem:
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených, třetí osobě (Deredes s.r.o. Czech republic - www.checkout.cz).

V. Nepřevzetí zásilky zákazníkem

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených, třetí osobě.

Objednávku můžete stornovat do max. 12 hod. od objednání.

VI. Storno objednávky po její expedici zákazníkovi

V případě stornování objednávky zákazníkem po jejím odeslání, uhradí zákazník bezprostřední náklady na přepravu zásilky dle platného tarifu přepravní firmy (Česká pošta, PPL, General Parcel, DHL, Toptrans) převodem na účet prodejce na základě faktury. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených, třetí osobě.

VII. Ochrana osobních údajů

1.  Osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zveřejněním a jakýmkoli zneužitím.

2. Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. V případě volby obchodního balíku, bude přepravci - České poště předáno zákazníkem udané telefoní číslo z objednávky, pro případnou možnost kontaktování zákazníka řidičem přepravní společnosti.

3. Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace).

VIII. Kontakt na provozovatele

Provozovatelem internetového obchodu na adrese www.rcplace.cz je:

Petr Rathouský
U Vinohradské nemocnice 2256/4
130 00, Praha 3, CZ
IČO: 48321451
DIČ: CZ7403110077
e-mail: shop@rcplace.cz

ŽL vydal OÚ Praha 3 dne 1.10.1998, číslo jednací: ŽO/08624/98/Žá

 

Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli tyto obchodní a reklamační podmínky změnit.

V Praze dne 21.3.2016